Заходи по укріпленню берегової лінії і поглибленню та виправленню русла біля Кременчука 



Дев’ятнадцяте століття перетворило Кременчук з невеликого торгівельного містечка у місто із розвинутою економікою, банківською системою, крупними промисловими підприємствами, у відомий в різних губерніях Російської імперії транзитний вузол. Такому перетворенню сприяло, перш за все, існування  великої водної транспортної артерії – Дніпра. Стрімким кроком  в розвитку судноплавства і росту вантажообігу водних перевезень дніпровським шляхом була поява парового флоту. У другій половині ХІХ ст. пристань Кременчук вже посідала провідні позиції в торгівлі і пасажирському перевезенні Дніпром. Будівництво залізниці і мосту через Дніпро тільки підштовхнуло розвиток судноплавства, завдяки залученню пристані до єдиної транспортної мережі країни.  З 60-х років і до кінця ХІХ ст. кількість пароплавів на річках Дніпровського басейну зросла майже в 6,5 разів. 

Автор: Соколова Ирина Михайловна, сотрудник Кременчугского краеведческого музея

Комментарии